Minden, ami engem foglalkoztat

Kósa Brigi

Kósa Brigi

Társkérés

2019. március 08. - Sándor Brigi

A tegnapi bejegyzésemben beszéltem társkapcsolati tanácsadói tapasztalataimról, amelyek tűnhetnek kis túlzással, elpuffogtatott frázisoknak, néhány közhelyes hablatynak, pedig komoly, saját megélések vannak mögötte. Így az lett az elmélet. Ma pedig bemutatom gyakorlatban, konkrétan, mindenki számára érthetően, hogy néz ki az univerzum felé egy társkérés. Szívesen és eredményesen alkalmaztam ezt a módszert társkapcsolati tanácsadóként olyannal, aki kapható volt rá. Nincs benne hókusz-pókusz, vajákosság. Csupán a vonzás törvényét kell ismerni, használni. Nagyon örülök, a baráti kérdésnek, így végre nekiálltam a saját kérésemet is feladni! 

Van néhány általános szabály, amit a rendelés feladásakor be kell tartani, mert az univerzum számára érthetetlen a szeretném, az akarom, a jó lenne, a nem szavak, a tiltó negáló kifejezések. A jövő időt sem ismeri. (Szerintem az időt, mint olyat sem, de ez más kérdés.) Az nem kérés, hogy majd boldog akarok lenni! Hisz ki nem? Egyébként neked mit jelent a boldogság? Vajon másnak is ugyanazt?

Előbb megmutatom a saját motivációimat, a drivejaimat, azt, hogy, mit nem akarok, és alatta leírom, ezt hogyan fogalmazom meg az univerzum számára helyesen. Ezek alapján bárki elkészítheti a sajátját. Amikor megvan a helyes megfogalmazás azt fel kell írni egy lapra, vagy felmondani hangrögzítőre. Érdemes párhuzamosan megcsinálni mindkettőt. Ezután naponta legalább egyszer, de inkább kétszer hangosan felolvasni, vagy visszahallgatni a hangrögzítőről. Legjobb, ha ez ébredés után vagy elalvás előtt közvetlenül, alfa állapotban történik meg.

Saját motivációim:

Unom azt a férfit, akinek a rengő hájas has és a nagy mell a fétise. Ne a melleim, puha hájam miatt kelljek, (elég baj az nekem), hanem annak ellenére, vagy azzal együtt. Nem akarok senki szexuális tárgya lenni, és attól sem szeretek bele, ha úgy udvarol, "hogy nekem bejönnek a telt nők" . (Már bocsi, de az engem hol érdekel, hogy neked ki jön be, ha te, nekem nem?)  A férfi libidója, és tehetsége is két külön téma. Sajnos nem járnak kéz a kézben. Mert a vágy csak az első lépés, a tudás meg a másik. Van férfi, aki azt hiszi, ha neki jó, akkor automatikusan a nőnek is az. Tudom kiábrándító, de nekem a minden megkezdett még nem számít egynek.

Nem akarok sorba, hárembe beállni, és várni. Nem leszek szerető, még ha százszor elmondja, hogy én vagyok az első, akkor sem. Nem akarok bujkálni, vagy lopott pásztorórákon randizni. Nincs időm elaprózni, kipróbálni, hogy talán majd most és ő beválik. Nem pazarlom az időmet, érzéseimet olyanra, aki nem szentel nekem időt. Ha valaki, aki most csak 50 %-ot hoz, az idővel sem fog felfejlődni legalább 80 %-ra, ha reménykedem benne, akkor sem. Meg majd miattam megváltozik? Elhagyja az engem zavaró rossz szokásait? A francokat! Eltartani sincs kedvem senkit, vagy dolgozni rá. Cserébe engem sem kell eltartani. Bólogatójános, meg papucs sem kell. Az, az önállótlan, gondolkodni is lusta, életképtelen emberek szavajárása, hogy "döntsd el te drágám, legyen, ahogy te akarod édesem"! 

Minél képszerűbben, fogalmazok, és minél jobban belehelyezem magam is a képbe, helyzetbe, annál pontosabb lesz a kivitelezés. Csak olyat kérek, amiben biztos vagyok, hogy az jó lesz nekem. 

earth-1365995_1280.jpg

Mindent egyes szám első személyben, jelen időben, kijelentő módban fogalmazok. 

A vonzás törvénye alapján az univerzum számára helyesen megfogalmazott saját társkérésem: 

Szakállas, magas, barna szemű, barna, vagy ősz hajú, jó illatú, ápolt, szép, egészséges mosolyú. Nagy, erős, férfias, munkás kezű, amit ha munka közben összepiszkol, azt munka végeztével lemossa. Pont, mint wc. használat után.

Sokat beszélgetünk, nagyokat vitatkozunk, nézeteket cserélünk. Meggyőző, és meggyőzhető. Kiáll az igazáért, de belátja, a tévedését. Felnézek rá, tanulok tőle. Kölcsönösen tiszteljük egymást.

Szenvedélyesen szereti a munkáját, hobbiját, azt szorgalmasan végzi. A világ nagy dolgai is érdeklik, azokon szeret eltöprengeni. Vannak kreatív ötletei. Megbízható, szavahihető, pontos.

Szereti, ha gondoskodom róla, szereti a főztöm, szereti, ha ápolom testét, lelkét, szereti, ha kedves vagyok, szereti, ha dicsérem és szívesen, kölcsönösen megteszi ugyanezt, amikor nekem van rá szükségem.

Közösen, nagyokat nevetünk. Szellemes, érti, értékeli a humoromat. Sokat csavargunk, sétálunk, színházba, kiállításra, kirándulni megyünk, külföldre utazunk.

Udvarias, előzékeny. Eszébe jutnak a dátumok, amikről apróbb (nagyobb) figyelmességgel, ajándékkal megemlékezik. Értékeli az én figyelmességemet.

Van jogosítványa, kocsija, vezet. Józan életű, józan gondolkodású. Ház körüli munkát, apróbb javításokat szívesen végez, vagy legalább van egy telefonszáma ahhoz a szakihoz, akivel elvégezteti. Autó szerelés, gumicsere, fagyálló, olajcsere detto.

Van lakása, egzisztenciája. Takarékos, mégis jó szívű. Az adakozás, segítés neki is belső motivációja. Tudja a pénz akkor hasznos, ha mozog. 

Szeret engem, kívül belül elfogad. Bárki előtt szívesen, büszkén felvállal, mint ahogyan én is őt.

Az egyetlen vagyok az életében. Szívesen, gyakran van velem, szán rám az idejéből.

Elfogadja a gyerekeimet, családomat, mint ahogy én is elfogadom az övét. Szereti a természetet, növényeket, az állatokat, és ha állatot tart, megfelelő, méltó körülményeket biztosít neki.

Szereti az intimitást, az ölelést, a bújást, a simogatást, fejlett szexuális kultúrával rendelkezik. Hűséges. 

 

 

Nagyon óvatosan kell bánni a szavakkal, és tűpontosan fogalmazni, nehogy úgy járjon bárki is, mint az alábbi  tündérmesében:

Egy 50-as éveikben járó házaspár, a 25. házassági évfordulóját ünnepelte, egy csendes, meghitt kis étteremben.
Egyszer csak egy gyönyörű tündér jelent meg az asztaluk mellett és azt mondta:
- Mivel ennyire különleges házaspár vagytok és hűek voltatok egymáshoz ez alatt a hosszú idő alatt, kívánhattok tőlem mindketten és én teljesítem a kívánságaitokat!
- Ó! Én szeretném körbeutazni a Földet az én nagyszerű férjemmel!- kérte a feleség.
A tündér meglengette a varázspálcáját és - abrakadabra - két első osztályú jegy termett az asztalon a Luxus utazási iroda világkörüli útjára.
Most a férjen volt a sor. Gondolkodott egy percet és így szólt: 
- Nos, ez az egész nagyon romantikus, de egy ilyen alkalom csak egyszer adatik meg az életben, szóval ne haragudj kedvesem, de az én kívánságom egy nálam 30 évvel fiatalabb feleség!
A tündér és a feleség nagyon csalódott volt, de hát a kívánság az kívánság...
Így hát a tündér suhintott egyet a varázspálcájával és - abrakadabra - a férj 80 éves lett!

 

Kép: Pixabay

Szerző: Kósa Brigi

.

A bejegyzés trackback címe:

https://kosabrigi.blog.hu/api/trackback/id/tr2114676766

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása